واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

برپایی بیش از ۸۸۰ غرفه صنایع دستی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۸۷۶۲
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
برپایی بیش از ۸۸۰ غرفه صنایع دستی در خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی از برپایی ۸۸۲ غرفه عرضه و فروش صنایع دستی در استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز یعقوبعلی نظری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این غرفه‌ها با هدف معرفی، فروش و ترویج صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان و استفاده زائران و گردشگران از صنایع دستی به عنوان سوغات سفر راه اندازی شده است. 

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: حضور زائران و گردشگران فرصتی است برای خدمت و هم‌چنین فروش صنایع‌دستی به کسانی که در استان خراسان رضوی و شهر مشهد حضور پیدا می‌کنند. 

او با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته برای برپایی بازارچه‌ها و غرفه‌های صنایع دستی اظهار کرد: این غرفه‌ها در فضایی به مساحت ۸ هزار و ۳۹۷ متر مربع در ۱۸ شهرستان خراسان رضوی راه اندازی شده است. 

نظری گفت: بیش از ۹۰ رشته صنایع دستی در استان فعال است که هنرمندان شرکت کننده در غرفه‌های صنایع دستی از ۵۲ رشته صنایع دستی صنایع دستی و در قالب ۵۸ بازارچه حضور دارند. 

استاندار خراسان رضوی گفت: تا پایان چهارمین روز تعطیلات نوروزی بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر از این بازارچه‌ها بازدید کرده‌اند و حدود ۶۵ میلیارد ریال صنایع دستی از آنها خریداری کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->